суббота, 15 января 2011 г.

Бережіть здоров'я дитини


У 1-й клас приходять повністю здоровими 70 відсотків учнів, а 11-й клас такими закінчують тільки 7 відсотків. Україна займає перше місце в Європі за смертністю населення: 400 тис. смертей щорічно, з них 10 % громадян помирають природною смертю, 20 % - унаслідок нещасних випадків і вбивств, а 70 % - від хвороб. Щодо останньої цифри, зазначу, що 75 відсотків хвороб дорослих беруть свій початок у дитинстві. Це - наслідок умов життя саме в дитинстві і в молоді роки.Від чого ж залежить стан здоров'я дитини?Від чотирьох факторів: спадковості (20 %), рівня медичного обслуговування (10 %), умов середовища за проживанням (20 %), способу життя (50 %). Як бачите, шановні батьки, здоров'я дитини залежить від вас на 80 відсотків. Дитина половину часу проводить удома, 20 % - у школі і 30 % - сон. Наша школа робить усе можливе, щоб зберегти здоров'я учнів (це пріоритетний нині напрям у навчально-виховній роботі). Організовано гаряче харчування всіх майже трьохсот учнів 1-4-х класів, проводиться щоденна ранкова гімнастика, введено три уроки фізичного виховання. Відремонтовано спортивний зал. У нас забезпечується соціально-психологічна адаптація дитини до знаходження свого місця в колективі класу, застосовуються здоров'язберігаючі технології на уроках (методика відповідає віковим особливостям учнів, змінюються види діяльності на уроці, щоби зменшити втому, зростає культура міжособистісних відносин «учитель-учень»). На уроках проводяться фізкультхвилинки, вправи для корекції постави, зору.
У школі озеленено навчальні кабінети, вони провітрюються, словом, знаходяться у зразковому санітарному стані. Ми не допускаємо конфліктів між учнями. Їм даються завдання з валеологічним змістом, акцентується увага учнів на особистій гігієні, необхідності боротьби зі шкідливими звичками. Для них проводяться різноманітні спортивні змагання, Дні Здоров'я, працює медичний кабінет тощо.
Але цих заходів недостатньо, украй необхідна й допомога батьків. Що ви, шановні батьки, можете зробити для збереження здоров'я своїх дітей? Я пораджу таке.
Проведіть перевірку здоров'я дитини за всіма параметрами: дитина щорічно повинна побувати в невропатолога, хірурга, ортопеда, окуліста, отоларинголога, стоматолога, педіатра, здати аналізи. (Проведеного медогляду у школі недостатньо, щоб визначити стан здоров'я дитини.)

Комментариев нет:

Открытый Кубок и первенство Донецкой Народной Республики по каратэ JKS

  11-12 декабря 2021 года в городе Донецке на базе спортивного комплекса «Кировец» состоялся Открытый Кубок и первенство Донецкой Народной ...